Nou curs per a obtenir el Certificat de Professionalitat en Atenció Sociosanitària

31 Ago 2023 | Noticias

Vols millorar les teves actituds com a professional del sector sanitari? Esment Escola Professional t’ofereix ara la possibilitat de poder obtenir, de manera gratuïta, el Certificat de Professionalitat de nivell 2 en Atenció Sociosanitària a persones dependents en institucions socials.

Aquesta formació et permetrà poder treballar com a auxiliar sanitari en residències o centres d’ajuda a la dependència, tant en l’àmbit públic com privat.

L’atenció a les persones dependents en residències i centres de dia és una activitat que requereix una dedicació especial i d’un treball coordinat i en equip amb altres professionals. En Esment Escola Professional et podem donar la formació necessària per a ajudar aquestes persones a mantenir i millorar la seva autonomia personal i a cobrir les necessitats que els vagin sorgint en el dia a dia.
El curs compta amb el finançament del SOIB i està dirigit a persones en situació de desocupació, principalment.

Al tractar-se d’un certificat de professionalitat de nivell 2 és necessari disposar del títol de l’ESO, o bé tenir superada la prova d’accés a la universitat per a majors de 25 o 45 anys, o bé disposar d’un certificat de professionalitat del nivell del mòdul, o de nivell 1 del mateix àmbit.

El curs s’iniciarà el pròxim mes de novembre i disposarà de 15 places. Totes aquelles persones que estiguin interessades en cursar aquesta formació ja poden formalitzar la inscripció a través de la web o bé en el correu info@esmentescola.es.