Nou curs de formació en agricultura sostenible

17 Jul 2023 | Noticias

Una vegada més, Esment Escola Professional impulsa un nou curs d’Activitats Auxiliars en Agricultura, totalment gratuït, destinat a totes aquells persones que vulguin aprendre, en un entorn real, les tècniques bàsiques de l’agricultura sostenible.

A través d’aquest curs l’alumnat obtindrà el Certificat de Professionalitat de Nivell 1, d’una de les especialitats més demandades actualment en el mercat laboral.

Els bons resultats i experiència d’altres promocions ens han demostrat que aquesta formació ofereix àmplies sortides professionals ja que permet als aprenents professionalitzar-se en aquest àmbit i poder accedir a un lloc de feina com a treballador o treballadora agropecuari en camps agrícoles, esportius, centres de jardineria, vivers, cultius de flor tallada i horticultura.

Inclou 320 hores de formació, en les quals s’impartiran les tècniques bàsiques d’agricultura ecològica, com ara operacions auxiliars per a la preparació del terreny, reg i aplicació de tractaments en cultius agrícoles, operacions auxiliars en les cures i recol·lecta del cultiu o manteniment d’explotacions agrícoles.

Aprenentatge en espais exclusius

Un dels valors diferencials d’aquesta formació que ofereix Esment és el lloc en el qual es durà a terme. Serà a la finca Weyler, situada a Son Ferriol, i on l’organització compta amb una superfície de més de 12 hectàrees destinades al cultiu ecològic de vinyes, oliveres, garrofers i hortícoles de temporada.

També inclou aules, un hivernacle, un umbracle, maquinària i infraestructures específiques pel desenvolupament de cada procés, com ara cambres de germinació, conservació de producte, tractors i eines per a tota mena de tasques.

Una altra dels avantatges de desenvolupar aquesta formació a la finca Weyler és que l’alumnat podrà conèixer el Taller Agroalimentari, un espai destinat als processos de transformació dels cultius i de les matèries primeres recollides. Alhora, tindran l’oportunitat de conèixer i dedicar hores de pràctiques en altres empreses del sector, com és el cas de les dues que col·laboren en aquesta formació: Terracor i Especias Crespi.

Equips professionals

Som una escola professional, social, diversa i innovadora que compta amb un equip de docents acreditats en enginyeria agrónoma, amb una dilatada experiència en el sector, i que vetllen per l’optimització i eficiència dels processos productius.

Tota la superfície productiva es gestiona sota les premisses de producció ecològica i està inscrita en el Consell Balear d’Agricultura ecològica.

Inscriu-te ara! a  info@esmentescola.es

thumbnail 16